loading...
دانلود
محمد بازدید : 9 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مازیار فلاحی و محمد علیمرادی به نام مهمون من باش با دو کیفیت متفاوت به همراه متن آهنگ


 

—————————————

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Mazyar Fallahi Ft. Mohammadreza Alimardani – Mehmoone Man Bash

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Mazyar Fallahi Ft. Mohammadreza Alimardani – Mehmoone Man Bash

——————————————

 متن اهنگ

بزار عود روشن کنم یکم هوا عوض بشه

شاید آروم بگیرم حس بکنم که وقتشه

مهمون من باش وتنهایی تو قسمت کن

میتونی چند دقیقه نگاه تو چشمام نکنی

حواست به من باشه هرکاری میخوام نکنی

یکمی حالم بده ، قلبم داره تند میزنه

بذار نور و کم کنم اینجا زیادی روشنه

یه چیزی میخوام بگم بدجوری دلشوره دارم

آخه تا کی میتونم که حرفمو نگه دارم

اگه بگم دوست دارم قول میدی به کسی نگی

میتونی که رازمو به هرکی میرسی نگی

مهمون من باش و

بزار عود روشن کنم یکم هوا عوض بشه

شاید آروم بگیرم حس بکنم که وقتشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 352
  • کدهای اختصاصی
    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان دانلود وآدرس http://download777.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.